2009 m. gruodžio 2 d., trečiadienis

Ideali pora

Tokių nebūna. Nors aš perfekcionistė, bet tobulybės buvimą engiu. Mes neeilinė pora. Ne, mes nedraugaujam. Ir nemanau, kad draugausim, mes to nesugebėtume. Jis mūsų ginčus vadina bendravimu. Geras požiūris, galima sakyti optimistiškas. Ką aš galiu padaryt, jei man tiesiogiai akis bado tavo rašybos klaidos? Suprantu dar, kad rašai be paukščiukų ir nosinių (pateisinu,nes pati taip rašau ;D), ir turbūt greitu metu interneto platybių oficialūs straipsniai aplenks šį malonumą, bet kaip gi man akių nedeginant žiūrėti į tavo konkrečias klaidas? O kur dar tavo nuotaikų kaitos ir arogantiškumo viršūnė su aštriu cinizmo prieskoniu.. Aš suprantu, kad ir aš ne saldainiukas: nepraleidžiant kandžių pastabų, įkyrumo (pokvailių klausimų apie aukščiausias materijas ir suvokimo esmes ;D), įskaitant (galima vartoti šį žodį??) mano nesveiko maisto maniją ir menišką betvarkiškumą. Mane žavi tavo šypsena, kas be ko, o tau patinka mano akcentas. Rodos, vienas be kito negalim, bet būdami kartu nuotaiką sugadinam. Koks ironijos pavyzdys,o gal net paradokso. Štai kaip mes idealiai sukurti viens kitam ;DD

0 komentarai (-ų):